S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

E-shop

KONTAKTY

SIRIUS MP, s.r.o. - TRAPERCZ.CZ
Pardubická 345
533 45 Opatovice nad Labem - Čeperka
tel: +420 606 633 097
info@trapercz.cz
IČ: 25984551
DIČ: CZ25984551

NOVINKY

arr3PŘEDSTAVENÍ SIRIUS TRAPER TEAMU Představujeme náš SIRIUS TRAPER TEAM. V našem teamu máme 6 rybářů. Někteří se zaměřují především... arr3NOVÝ SORTIMENT - PEANY ...NOVÝ SORTIMENT ... PEANY, PINZETY A NŮŽKY TRAPER...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 12 498 Kč
skladem ano
naše cena 630 Kč
skladem ano

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 319 Kč
skladem ano
naše cena 339 Kč
skladem ano
naše cena 339 Kč
skladem ano
naše cena 469 Kč
skladem ano
naše cena 339 Kč
skladem ano

ANKETA

Jak jste se o nás dozvěděli?

z internetu 42% od známého 19% na rybářských akcích 20% z reklamy 19%
 

OBCH. PODMÍNKY
Velkoobchodní podmínky E-SHOPU - TRAPERCZ.CZ

Všeobecné obchodní podmínky 

 

PROVOZOVATEL internetového obchodu TRAPERCZ.CZ:

SIRIUS MP, s.r.o.

Pardubická 345

533 45 Opatovice nad Labem-Čeperka

tel: +420 606 633 097

e-mail: info@trapercz.cz

GPS:  50°7'59.465"N, 15°47'15.733"E

 

Objednávka zboží

Seznam zboží na stránkách www.trapercz.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. K objednání vyberte zboží, řádně vyplňte objednávkový formulář a objednávku odešlete. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. 

 

Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka v souladu s § 53 odst. 4 a 7 občanského zákoníku až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají. 

 

Odstoupení od smlouvy

Právo dodavatele na odstoupení

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.

 

Právo zákazníka na odstoupení

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. 

 

Právo dodavatele na odstoupení

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. 

 

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. 

 

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu info@trapercz.cz nebo písemně v provozovně dodavatele.

 

Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásliky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.

 

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

 

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

 

Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu. 

 

Zboží posíláme nebo dovážíme po celém území České republiky. Při posílání zboží do zahraničí (Slovensko) platí jiný sazebník poštovného (viz článek "Ceny poštovného a balného".

Poštovné ZDARMA při minimální objednávce v hodnotě 2.000,- Kč s DPH.

 

Zboží posíláme zejména po spediční společnosti GEIS a to na dobírku, v případě platby předem se samozřejmě na dobírku zboží neposílá.

 

Přepravní společnost GEIS doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den po vyexpedování objednávky ze skladu provozovatele internetového obchodu.

 

Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00-18:00, přesný výběr hodiny dodání není, bohužel, možný.

 

Ceny poštovného a balného:

- objednávka zboží nad 2.000,- Kč s DPH (do 25kg) - ZDARMA

- dodání zboží na dobírku - 160,- Kč s DPH

- dodání zboží (platba předem) - 130,- Kč s DPH

- osobní odběr zboží - ZDARMA

- objednávky nad 25kg se řeší individualně dle sazebníku spediční společnosti:

 

do 25kg - 160,- Kč s DPH (bez dobírky)

do 40kg - 220,- Kč s DPH (bez dobírky)

do 50kg - 320,- Kč s DPH (bez dobírky)

 

- objednávky posílané do zahraničí (Slovensko) se řídí dle sazebníku spediční společnosti - na vyžádání Vám spočítáme poštovné (záleží na váze a velikosti balíčku)

 

Dodací lhůta zboží TRAPER

Dodací lhůta začíná běžet ode dne e-mailového potvrzení  objednávky prodávajícím. Zboží bude dodáno nejpozději do 10 pracovních dnů.

 

V e-shopu máme u některých položek uvedeno, že je zboží skladem a dostupnost je 10 pracovních dní. To znamená, že zboží máme na centrálním skladě a že bude připraveno k expedici nejpozději do 10 pracovních dní. V připadě, že máme u nějakého zboží napsáno "NA DOTAZ" znamená, že nám zavolejte nebo napište a my Vám zodpovíme na Váš dotaz.

 

Pokud není zboží skladem:

V případě objednávky, kterou prodávající obdrží do středy do 19 hodin, bude zboží vyexpedováno v pondělí. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

 

Pro lepší orientaci zákazníků níže uvádíme termíny dodání zboží z našeho centrálního skladu v Polsku:

Zpravidla jezdíme pro zboží každý sudý týden - nejbližší "svozové dny" jsou:

MOMENTÁLNĚ JEZDÍME PRO ZBOŽÍ DO CENTRÁLNÍHO SKLADU KAŽDÝ TÝDEN V PÁTEK 

 

 

Ochrana osobních údajů

 

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

 

  1. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

 

  1. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

 

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

 

  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 

  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

 

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

 

  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

 

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.

 

  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

  1. Provozované služby, zajišťující marketingové a podpůrné služby
  • Google analytics - zaznamenává cookies a použití webu
  • Google Adwords - zaznamenává cookies a použití webu
  • Google nákupy - žádost o recenzi, zaznamenává e-mail pokud odsouhlasíte v procesu objednávky
  • Heureka.cz - zaznamenává konverze nákupu a email pro službu "Ověřeno zákazníky"
  • Zboží.cz - zaznamenává konverze nákupu a email
  • Sklik - zaznamenává cookies, použití webu, konverze nákupu

 

 

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. Odvolat souhlas můžete kdykoli ve svém vlastním účtu zákazníka.

 

  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

 

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

 

  1. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečeného / šifrovaného přístupu na web, šifrování hesel zákazníků v databázi, pravidelných aktualizací systému, pravidelné zálohy systému.

 

  1. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

 

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, stejně jako ve svých provozovnách
  4. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
  5. Nedílnou součástí obchodních podmínek jsou doprava, reklamace a odstoupení od smlouvy.

 

 

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018

REKLAMAČNÍ ŘÁD - TRAPERCZ.CZ

 

PROVOZOVATEL internetového obchodu TRAPERCZ.CZ

SIRIUS MP, s.r.o.
Pardubická 345
533 45 Opatovice nad Labem-Čeperka
tel: +420 606 633 097
e-mail: info@trapercz.cz
GPS:  50°7'59.465"N, 15°47'15.733"E

 

Záruční doba a záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

 

Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele TRAPERCZ.CZ. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

 

Vyřízení reklamace

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

ODA2ODc0O